Helpdesk medewerker

Helpdesk Medewerker ICT

We zijn op zoek naar een collega die hoort en begrijpt wat de organisatie en klanten vragen op software en ICT gebied en er alles aan wil doen om de ze verder te helpen. Je staat mensen vanuit de eerstelijns te woord en bij meer complexe vraagstukken verwijs je ze door naar collega’s!

De baan

Als helpdesk medewerker bij Humaris ben je vraagbaak voor gebruikers van de gehele paraDIGMA Groep en onze klanten, met name voor ICT functionele zaken. Je fungeert als medewerker klantenservice en onderzoekt vragen over de verschillende bedrijfsapplicaties en verzuimsoftware. Vanuit de eerstelijns probeer je vragen en problemen zo goed mogelijk op te lossen. Bij complexe of meer technische zaken overleg je met of draag je over aan tweedelijns support. Vanuit je kennis en ervaring vind je het leuk om mee te denken met verbetering en vernieuwing aan onze applicaties.

We zijn op zoek naar een enthousiast teamlid, die samen met ons het verschil kan maken tussen software als 'lust' in plaats van software als 'last' voor de organisatie en onze klanten. Een collega die hoort en begrijpt wat de klant vraagt en er alles aan wil doen om de klant verder te helpen. Je komt te werken op de afdeling ICT. Dit zal zijn vanuit het service center in Nieuwegein.

De collega waar wij naar op zoek zijn:

  • Heeft MBO werk- en denkniveau, bijvoorbeeld MBO ICT;
  • Aanvullend met ervaring in het geven van eerstelijns support van softwareapplicaties;
  • Heeft bij voorkeur kennis van ticketsystemen zoals TopDesk / Zendesk, en verzuimapplicaties;
  • Kan goed zelfstandig werken, maar wil ook graag actief onderdeel zijn van het team;
  • Is creatief, ondernemend en voelt zich goed in een klantvriendelijke rol;
  • Werkt overzichtelijk, nauwkeurig, kritisch en denkt in oplossingen;
  • Heeft uitstekende schriftelijke én mondelinge beheersing van de Nederlandse taal.

Wat hebben we je te bieden?

·         Een passend salaris, afhankelijk van leeftijd en/of ervaring;

  • Binnen het label zijn er opleidings – en ontwikkelmogelijkheden;
  • Een uitdagende functie in een jonge en ambitieuze werkomgeving inclusief ontwikkelmogelijkheden;
  • Twee maanden proeftijd en daarna een aanstelling voor onbepaalde tijd;
  • Sportfaciliteiten op kantoor.

Wie zijn wij?

Humaris draagt zorg voor een discrete overdracht van persoonsgegevens van een werkgever naar de labels van de paraDIGMA groep, waaronder Argo Advies. Humaris helpt werkgevers met het organiseren van persoonsgegevens binnen haar organisatie en het doorgeven van deze gegevens tussen uw systemen en de ICT systemen die de paraDIGMA groep gebruikt. In dit kader zijn de verzuimsystemen een aanverwante systemen die in gebruik zijn bij de paraDIGMA groep in beheer van Humaris. Humaris maakt onderdeel uit van de paraDIGMA groep, waar momenteel ongeveer 600+ medewerkers werkzaam zijn.

Solliciteren?

Heb je interesse? We maken graag kennis met je! Vul onderstaand formulier volledig in, in combinatie met een CV en motivatiebrief.

Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Solliciteer op deze functie

Straatnaam + huisnummer + toevoeging
Upload niet hetzelfde bestand als bij 'CV'.
Upload niet hetzelfde bestand als bij 'Motivatie'.
Let op! U heeft de in rood gemarkeerde velden onjuist of onvolledig ingevuld.